dobrygrzeswawa, Gratulacje
Serwis we Wrocławiu
Zwiń
X
-
Serwis we Wrocławiu
Czołem,
z racji, że to już czas na przegląd (drugi), a we Wrocławiu jestem od niedawna prośba wielka o jakieś może opinie o lokalnych serwisach, gdzie można by Czesię oddać, a gdzie raczej nie ryzykować.
PozdroO2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
Jeśli chodzi o przegląd na gwarancji to masz do wyboru 2 aso, ale ciężko powiedzieć, które jest lepsze lub inaczej mniejszym złem. O obu słyszałem nieciekawe historyjki.
Po gwarancji to z praktyki 2 serwisy moge polecić: Jetronic na opolskiej i Autoexpress na miedzyrzeckiej.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonAutoexpress na miedzyrzeckiej.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Polecam Elkara i zmiane u pana Kurzawińskiego . 2 lata ponad doswiadenia z tym serwisem nigdy nie bylo problemu z wymainami na gwarancji oczywistych usterek.
W galu to lipa bo jest straszna biurokracja ani wejsc na serwis ani nic.
W elkarze mozna normalnie milo porozmawiac i rabacik tez dadza.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Sigma_74
ja również polecam Galla, są niezli , pare przygód mi zrobili po 20 i było luzik, servis czynny do 22.00Zamieszczone przez BioBogonJetronic na opolskiej i Autoexpress na miedzyrzeckiej.
Komentarz
-
Dzięki piękne za sugestie. Dam znać jakie wrażenia po przeglądzie i wymianie kilku drobiazgów (odchodzący i kaleczący paluchy chrom od klapki górnego schowka na desce).
PozdroO2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz
-
-
Re: Serwis we Wrocławiu
Ja powiem tak... na gwarancji, a w moim przypadku to czas do przejechania 150.000 km korzystałem z usług ASO - GALL-ICM i raz z LELLKA - Opole. Wg mnie GALL-ICM choć drogi jest OK i nigdy z nimi nie miałem problemu... Jedyne to na co mogłem narzekać to czas wykonania usługi; to co mogli zrobić w 1,5 h robili w 3 h, to co wymagało 15 min. trwało godzinę.... O Elkarze nie wypowiadam się, bo ich nie testowałem...
Komentarz
-
-
Tak jak obiecałem, piszę jak było w Elcarze.
Wjechałem wcześniej niż umówiony i od razu na stanowisko. Cały czas kręciłem się przy autku i Pan grzecznie uświadamiał mnie jak pytałem oraz sam sugerował pewne sprawy. Generalnie miło i przyjaźnie. Jeden temat tylko trochę jeszcze nie wyjaśniony. Otórz zgłosiłem brzęczenie układu wydechowago jakie pojawia się przy mocniejszym przegazowaniu, a zwłaszcza na zimnym silniku. Zaniepokoiło to też mechanika ale mistrz nie był pewien czy to usterka czy uroda tej wersji silnikowej, a takiej na salonie nie mają aktualnie.
Panowie czy jest ktoś na forum, kto ma II z 1.6 MPI lub czy może ktoś wie co to czy ten dziwny brzęczący dźwięk z wydechu przy braku oznak uszkodzenia podczas ostukiwania jest urodą czy nalegać na usunięcie tego?
Pozdro
PS. Lżejszy jestem o niecąłe 7 setek (olej, 3 filtry, płyn hamulcowy i przegląd po roku przy 26 tys. )O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz
-
-
Ja tylko powiem ze jezdzilem do Gall poki co wymienialem olej i pare pierdulek, raczej problemu nie bylo :P
A zasade wybierania mam taka ze jade po oby dwoch i pytam sie ile chca mnie skasowac za to co mi potrzeba Wybieram tam gdzie taniej :diabelski_usmiech
A propo orientuje sie ktos w ktorym serwisie wymienia mi taniej rozrzad w OI 1.9 SDi? :szeroki_usmiechVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
ASO
W temacie serwisów moje doświadczenia są takie:
- Gall-ICM we Wrocławiu - NIE - co prawda osobiście u nich nie byłem, ale:
1. Mają najdroższe koszty robocizny.
2. Nie można wejść na serwis, nie ma też szyb, przez które można popatrzeć co robią.
3. Chcieli mnie bezczelnie zrobić w trąbę - jak pytałem o koszty wymiany paska rozrządu przy 90 kkm to gość z serwisu doliczył mi dodatkowo śruby za 60 zł!!!, które normalnie znajdują się w oryginalnym zestawie do wymiany paska.
- TMT ul. Horbaczewskiego - NIE! - robiłem tam rozrząd i:
1. Samochód przestał palić na zimnym silniku - po lekturze na forum doczytałem, że to ustawienie kąta wtrysku. Niestety panowie kazali mi sprawdzać różne czujniki. W końcu zostawiłem u nich na parkingu auto z rana i przyjechałem po południu, aby nie mieli wątpliwości, to stwierdzili, że to czujnik temperatury i już prawie by mi go wymienili, gdyby nie moja upartość i sceptycyzm... W końcu jednak mechanik (który notabene miał być jednym z najlepszych w firmie - 10 lat doświadczenia w skodzie) sprawdził VAG-iem kąt wtrysku i go ustawił (był na granicy tolerancji) - a mógł go sprawdzić po wymianie, jednak tego nie zrobił. Dodatkowo serwisant, który mnie obsługiwał nie miał zielonego pojęcia na temat samochodów. Nie potrafił mi nawet powiedzieć, czy procedura obejmuje sprawdzenie kąta po wymianie rozrządu i gdzie znajdują sie procedury... W sumie to nie odpowiedział na żadne pyatnie techniczne. Dobrze, że chociaż szef serwisu okazał się bardziej konkretnym człowiekiem i zna się bardziej na tym co robi - koniec końców musiałem tam jeżdzić 3 razy i tracić niepotzrebnie nerwy - co prawda szef serwisu zaproponował kompleksowe mycie auta, ale i tak jestem wkurzony na patałachów - cena robocizny 410 zł.
2. Generalnie salon jest bardzo ładnie urządzony, maszyno nowe itp, klimatyzowana poczekalnia, szyba z widokiem na serwis, komputery z internetem, kawa herbata itp - szkoda, że nie przekłada sie to na jakość serwisu.
3. Koszty roboty nieco niższe niż Gall-ICM
ELCAR Wrocław - TAK!
Robiłem tam przegląd po 90 tys. i powiem, że byłem mile zaskoczony:
1. Mechanik był miły i zaangażowany w to, co robi. Nie przelał oleju Wytłumaczył mi wszystko o co zapytałem. Opisał na zleceniu co jest do wymiany i za jaki czas (przebieg).
2. Można oglądać poczynania mechaników przez szybę - dodatkowo miałem to szczęście, że stanowisko było zaraz za szybą serwisu odwrócone przodem w moją stronę.
3. Mogłem bez żadnych problemów wejść na halę napraw i pogadać z machanikiem.
4. Dostałem bez problemów rabat 5% na części i robociznę.
5. Mają najniższe koszty robocizny spośród tych trzech ASO - ceny przeglądów po 90 kkm: Gall-ICM: 420 zł, TMT: 390 zł, Elcar: 275 zł !!!
Innych warsztatów oprócz ASO nie sprawdzałem, ale chyba skorzystam z ich usług z okazji konieczności wymiany kocków i tarcz.
Z poprzednim samochodem (Siena) jeździłem do firmy Auto-MAR w Trzebnicy i byłem bardzo zadowolony z ich roboty - chłopaki znają się na rzeczy i mają dużo różnych narzędzi i nie są drodzy. Mają też naprawdę rewelacyjnego elektryka, który dodatkowo zna się na instalacjach gazowych. Ostatnio założyłem w Octavii u nich czujniki cofania, które oferują i naprawdę gość zrobił to świetnie - doradził mi nawet, żebym pojechał i kupił farbę aby pomalować czujki i mi je gratis pomalował - wyglądają świtnie
Poza tym jest tam stacja kontroli pojazdów jako coś i myjnia.
Pozdrawiam
Andrzej
Komentarz
-
-
Jest trzeci gracz na rynku wrocławskim - firma TMT, która ma matecznik w Dzierżoniowie. Nie jestem pewien, czy serwis hula juz pelna para. Salon jest przy Horbaczewskiego, tel. 71 72 11 130.
Opinii na razie brak, choc negocjowalem z nimi przez chiwle zakup auta i zdali sie byc sympatyczni oraz prezentowali podejscie biznesowe (w dobrym tego slowa znaczeniu).
Komentarz
-
-
Sigma_74
-
Witam,
jest taki w miare nowy RS Serwis na ul. szybowcowej (kolo Creatora, wczesniej byl tam salon Toyoty). Specjalizuja sie ponoc w VAG Group.
Nie polecam Kolega czyscil u nich turbine w A4 TDI 130 KM - skasowali 400zl i owszem juz turbina nie przeladowuje ale po ich interwencji nie pompuje jak nalezy - prawdopodobnie ruszyli regulacje ciegna od VNT i teraz cisnienie uzyskane jest zawsze ponizej wymaganego... Przy reklamacji stwierdzili ze jest OK i nie ma co im pokazywac logow/wykresow z VAGa bo oni wiedza lepiej i w ogole jakie ma wyksztalcenie kolega ze z nimi dyskutuje !
PozdrawiamCzader
OCTA COMBI 2003 ALH
Komentarz
-
-
Sigma_74
Jetronik
ul Opolska
robią wszystko poza elektryka chyba,jedni z najlepszychwe wrockławiu mechanikóww grupie VW, każdy przeglądy i rozrząd tam robiłemi jestem zadowolony.
Komentarz
-
Ja tam obstawiam Elkara ale zmiane u Kurzawińskiego mają takiego młodego chłopaka co przyjmuje auto, ktory naprawde sie zna nie tylko na podstawach .nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
hulek, post nad Toba jest juz "pierwsze wrazenie" inego usera jesli chodzi o serwisowanie w TMT :diabelski_usmiech
Odnosnie serwisowania auta ... je to zawsze jestem zdania, zeby zdac sie na fachowców, a nie na fachury z ASO
W aso lepiej robic tylko wymiane filtrow i oleju i sprawdzic czy oddali 0.5 lytra, czy wlali cale 5 ... dostac pieczatke i heja...
A wszystkie powazniejsze naprawy robic bez wiedzy ASO w stacjach do tego przeznaczonych :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz